OznurOyku mamanın zeka geriliğiyle falan alakası yok inanmayın öyle şeylere. Anne sütünün en önemli artısı bağışıklığının daha güçlü olması okadar. Çünkü sizin kazanmış olduğunuz antikorlar sütünüzle bebeğede geçiyor. Ben nezaman isterse emziriyorum. Bazen 1 saat bile olmuyor emzirme aralarım. 4 aylık oldu sayılır. Sürekli emzirmek çok yorucu, ara ara mama vereyim dedim çok istekli değil mayada. Dışarıda çok zor oluyor böylede, süt sağmayada fırsat olmuyor. Annelik çok yorucu 🤦🏼♀️