Bebeğim 2 ay 10 günlük reflüsü olduğu için sürekli sağ sol yatırdım kafası sivrileşmişti büyükler arkaya yatır dedi onu denedim bayağı düzeldi arkası ama sağ tarafı biraz düzleşmiş geçen buraya post açıp sordum ne yapabilirim diye bir anne yüklediğim fotoğrafta tortikolis gibi görünüyor dedi o günden beri aklıma takıldı araştırıyorum hep . Bebeğim genel de sağ tarafta durmayı bakmayı seviyor ama hastalığı bilmediğim için öyle mi değil mi emin olamıyorum lütfen bilgilendirir misiniz