Oglumunannesiyim__ bende büyüyen beşik almıştım heves edip bebeğim daha karnımda 5 aylıktı. Doğdu Hiç yatıramadım. Bizim odaya sığmadı bile evim 105 m2 odalar küçük. Bende çocuk odasına koydum orayı da kapatmıştı ayrıca bebeğim odasında yatmıyor beni istiyordu. Anne yanı küçük bir beşik aldım şimdi ondan yatıyor 10 aylık oldu şükür. 2 aydır beşiğinde yatıyor , büyüyen beşiği de götürdük kvalidemlere koyduk. Çok kabalar gerçekten.