Rabiaa12 Bebeğim dün 2 aylık asısını oldu ne beni emiyor ne sagdıgım sütü içiyor ne de mamasını ne yapmalıyım uyurken de içirmeye çalışıyorum çok az içip bırakıyor önerisi olan veya basına gelen var mı
Ozlem-Uras Rabiaa12 2ay açısında cok uyumustu onun icin beslenmesi aksamisti ama uyandığında emiyordu her bebekte farklı olabiliyor tabi