Herkese günaydınn,
bebeğim 3 aylık oldu ve son 4 gündür iştahı pek yok gibi. Önceden sürekli meme isteyen bebek suan azıcık emiyor bırakıyor, tekrar memeyi teklif ettiğimde istemiyor. Sürekli farklı seylerle ilgilenmek istiyor. Ayakta gezsin onunla oynanmasını istiyor. Bu durum buyume atagı mıdır gecici midir. Az kilo alacak diye cok endişeleniyorum. Bu arada sadece anne sütüyle besleniyor