Yarenysra Günaydın kizlar. 1 ay 7 günlük bebeğim var. Sol gogsumu çok emmiyor. Emdikçe yara oldu ve göğsüm şişti. Sağmak istedim ama sadece bir delikten süt geliyor. Sanırım göğüs ucu tıkandı. Ne yapmam lazım bilgisi olan var mı ??
eceunverkanra Yarenysra Sıcak uygulaması ve masaj yapmayi denediniz mi? Banyoda sıcak suyla ovalayarak masaj yapmak kanalları uyardigi icin ise yarayabilir ardindan da sagmayi denerseniz belki o sekilde acilabilir. Saglikla buyusun bebeginiz🌸
Yarenysra Mihrimahim16 Sicak duş yapıp öyle denicem. Artık dokunamiyorum acıyor. Sadece sol gogsum bu şekilde