Merhabalar, 20 aylık bir oğlum var beşiği yatagımın yanında doğduğundan beri normalde beşiğine koyduğumda kendi kendine çok güzel uyuyordu fakat son zamanlarda benimle uyumak istiyor uykuya daldıktan sonra beşiğine yatırıyorum ama gece 2-3 gibi kalkıp yanıma gelmek istiyor. Ağlıyor ve yanıma gelip yatıyor sebebi ne olabilir acaba ne yapcağımı şaşırdım son 1 aydır sürekli böyleyiz.Bende yanımda olunca onun her kıpırdayışında uyanıyorum derin bir uyku uyuyamıyorum. Böyle bir durumla karşılasan varsa yardımcı olabilir mi?Acaba bir yerde hatamı yaptım diyorum 🙄