Hamilelik öncesi adetim saat gibi işlerdi bir kerede düzensiz olmadım gebe kaldım simdi bebeğim 5 bucuk aylık emziriyorum adet olmama ve düzensizlik yaptığını biliyorum fakat sorum şu 2 gün önce gece bi vajinamda doluluk hissettim kalktım az kan damladı ve peçeteye geldi sonra adet oldum diye ped taktım sabah tertemiz sadece peçetede 1-2 damla kan tuvalete girince az kan 1-2 damla ama adet olcakmıs hissi her yerim ağrıyo ama sökülemedim de gebelikten de çok korkuyorum prezervatifsiz bir ilişki dahi yaşamadık idrar yaparkende sonuna doğru o doluluk ve kasılma hissi devam ediyor bunu yaşayan var mıdır çok çok korkuyorum gebelikten eşime söyledim test al diye nasıl olsun diyor zaten doğum sonrası 3.5 ayda hazır hissettim kendimi ve çok sıkta beraber olmadık hamileykende aşırı uyku hali ve karın bel ağrım vardı tedirginim