Bir sorum olacak sütüm çok olmadı bebeğim doymuyor mama veriyorum doğduğu günden itibaren bebelac mama ile başladım çok gaz yaptığı için değiştirdim aptamile başladım malum fiyatları biliyorsunuz asgari ücret ile yetişemiyoruz bez mama vs sma aldım ama içmedi sanırım şeker oranı düşük olduğu için sevmedi geri aptamile döndüm şimdi elimde sma mama var bebeğime mama verirken bir ölçek sma bir ölçek de aptamil koysam olur mu böyle yapan anneler var mı ? Elimde sma mamaları boşa gidecek yoksa