Seymakrpnr Kizlar saglik ocagi kaca kadar yapiyorr saat olarak asiyi birde bugun asi gunumuzdu bizimkinin atesi var bugun goturmedim daha sonra yaparlar mi
kirmizibasliklikiz_ Seymakrpnr bizim burda aşıyı belli gunlerde açıyorlar her zaman yapmiyorlar 😊 saat 5e kadar yaparlar muhtemelen
KubraAltinbas19 Seymakrpnr daha sonra yaparlar. Dun oradaydım Bi kadın geldi saat 🕑 de yaptı Olduğum yerde hergun aşı yapılıyor sizin oturduğunuz yerde farklı belki
Balarisi_melisEla Seymakrpnr bebeğim rahatsiz olduğu için baya bi beklemiştik ilaçlarını kullanıp daha sonra yapmışlardı 3 hafta kadar suresi vardi bi sorun olmadi yani 6 ay 22 günlükken yaptırdım saattide yoktu her saat yapiyorlar 6 ay aşisını