Merhaba, Erkek bebeğim 4 ay 12 günlük. 2970 50 cm doğdu şuan 6100 63 cm. Sadece 2 aylıkken 1500 kilo aldı onun dışında hep 600 gram alıyor. Doktorum gayet iyi gelişimi diyor, sağlık ocağındaki ebemiz alt sınırdan kilo alıyor emzirme ve uykusuna dikkat et diyor 2 aydır. Gece uykumuz düzenli çok şükür. Gece 3 saatte 1 emziriyorum gündüz 2 saatte 1.
Sütüm mü yaramıyor acaba sütüm var çünkü çocuk doyuyor. Süt kalitesini artırmak için neler yapabilirim