Ozgegzt Merhaba bebeğim sürekli kulağına tutup ağlıyor.Ağrı kesici veriyorum.Sizce doktora gitmeli miyim? Kendiliğinden geçer mi?Bebeğim 4 buçuk aylık bu arada.
46Seyma46 Ozgegzt Bence gitmelisin benim oğlum da o şekilde ağlayıp kulağını tutuyordu orta kulak iltihabı olmuş. İlaç kullandık geçti şükür.