Bir iki gün burnum aktı sinüzitim var ondandır dedim başımı usutmusumdur. Ihlamur içtim zencefil bal karabiber yedim burun akıntısı durdu dünden beri kuru öksürük var . Tam emziriyorm bir başlıyor bu saat oldu kaldırdı beni öksürük. Nedendir ne iyi gelir kızlar yardım lütfen. Son çare doktora gidicem