Prensescik çok geçmiş olsun canım. Benim kızımda da var ya. Bir türlü geçmiyor 🥺 iğne ilaç herşey yapıldı bana mısın demiyor. İdrarı da zor alıyorum zaten olmuyor. Eşimin hemşire kuzeni var. Benim kızımda da vardı. Yaşından sonra tedaviye başladım ben daha iyi oldu dedi. 10 aylık oldu benim ki de yaşından sonra devam edeceğim tedaviye.