Aryagk2021 normal bir durum yani o halde, ben yapamıyorum diye üzülüyorum, bebeğim açıyo ağzını ama sürekli kafasını salladığından bir türlü tutamıyor. Saatli emziriyorum bir de saati gecikiyor, uyanmadan emzirmeye çalışırsam da hiç uyandıramıyorum kendisi uyanmazsa, cidden zormuş bir an önce düzene girse keşke.