Aycnnnn Merak etmeyin anne karnında hep uyku halinde oldukları için ilk bir ay öyle oluyor. Sonra dış dünyaya alışmaya başladıkca daha sık uyanıyorlar. Benim kızım da gece çok sık uyanırdı, gündüz 3 4 saat uyurdu. Uykudayken artık kucağıma alır ayaklarıyla oynar emzirirdim öyle geri uyurdu