Sütüm yeterince var hepimiz biliyoruz ki sonsuz bir okyanus gibiyiz. Bebeğim çok sık emiyor yani saate bir bile olduğu oluyor. Kendi işimiz var arada yardıma gitmek zorunda kalıyorum bebeği anneme bırakıyorum buzlukta bir kaç poşet sütüm vardı allahtan arada bir Pompa yapmıştım. Ama simdi onlar bitiyor geçen yaptım 100 ml zorla çıktı yani ona odaklanamamaya çalışıyorum sonuçta Pompa bebeğin agzi gibi değil ama bir öneriniz varmi bu konuda😊