10 aylık olucak bebeğim 2 alt çıktı 2 de üst üssten biri patladı ama diğeri biraz zor patlıyor ishal hiç bişi yemiyor çok zayıfladı 😔 napsam geçer ne yapsam yer çok halsiz sürekli mız mız önerileriniz neler ağrısı oluyor ağrı kesici veriyorum sürekli uyumak istiyor napıcam