Ben her gece serum fizyolojik ile açıyorum, hatta az önce yaşadık, bu gece uyandırmayayım nasılsa gece uykusundan uyanır yaparım dedim, uyandı önce emzirdim ama tıkandı ve nefes alamadı sırtına vurup nefesini düzenledikten sonra hemen serumu yaptım aspiratörlede burnunu boşaltım şuan uyuyo şükür temizlendi genzi az bi hırıltı kaldı, sabah uyandığında tekrar yapıcam. Ben çareyi böyle buldum hırıltıya