Maral_sultan Bayanlar 40 gün önce sezeryan oldum yaramdan kan geliyor gibiydi dikişlerim kapalı ama yaranın hemen üstünde delik gibi birşey oluşmuş bazen akıntı bazen kan damlası olarak geliyor bu durumu yaşayan var mı
talula Maral_sultan ben. 2,5 ay sonunda ancak düzeldi. Doktorum kıl kökü iltihabından kaynaklandığını söyledi. Sürekli saç kurutma makinesiyle kuruttum (soğuk kısmıyla ) geçmeyecek diyordum ama şükür 2,5 ayın sonunda tamamen kapandı