Hayriyeozl Kızlar adetim 6 gün gecikti . Çok korkuyorum ya hamileysem diye . 9 aylık bebeğim var . Gece gece uykum kaçtı bi ihtimal olduysa diye. Daha hazır değilim 2. Çocuğa oğlum çok küçük napıcağımı bilmiyorum çok çaresizim ihtimali bile korkutuyor beni .
MiracAlpinveUmutunAnnesi Hayriyeozl Doğumdan sonra gecikmeler olabiliyo ama korkuyorsanız ihtimale bırakmayın önlemini alsaniz daha iyi olur.
gurbet_gelini12 Hayriyeozl ben adet olamamak ıcın hamıle kalmaya razıyım😂😂ahh ahh benimkısı neden hep erkenden gelıyor hiç gecıkmıyor
Skylifee006 Hayriyeozl geri çekilmede malesef süprizler olabiliyor. Hayırlısı olsun sabah ilk iş idrar testi yap bence 6 gün geçmiş varsa çok net çıkar. Bizleride haberdar et. Benim oğlumda 4 aylık oldu bende hala hasta olmadım hiç arada işkillenip test yapıyorum çok şükür tek çizgi. biz hem prezervatif hem geri çekilme olduğu halde korkuyorum valla😅
Nrgglr Hayriyeozl benimde gecikti bu ay 11 gün oldu olamadim daha test alıp yapmaya korkuyorum uyku tutmuyor stresten
Hayriyeozl MiracAlpinveUmutunAnnesi önlem alınabilir mi şimdiden sonra. 6 gün gecikmiş yani . Geri çekilme yapıyoduk sadece ama çok korkuyorum ya değilimdir inşallah
Cinarimm5 Hayriyeozl geri çekilmeye nasıl guveniyosunuz. Benimde gecikti bu ay . Hem prezervatif hem geri çekilme aynı anda yapiyoruz. Yine de korkuyorum
Hayriyeozl tugbahy6 açıkcası adet tarihimi öyle kontrol etmem uygulamam var ordan bakıyorum az öncede bakıyım bi ne zaman olucam acaba dedim girdim ki uygulamaya 6 gün gecikmiş yazoyo beynimden vuruldum resmen
Ataninannesiiii Bende 6 gün oldu gecikeli hava değişiminden sanırım mevsim geçişlerinde böyle düzensizlikler olabiliyor 6 gündür test alıp yapmaktan bıktım 🤭
tosbigimmm Hayriyeozl Canım bende aynı durumdayım adetim 3 gün felan gecikti Bebeğim 3 aylık bizde geri çekilerek korunuyuz Bugün sabah test yaptım negatif çıktı Sende test yap için rahat eder
Deletedmom27337 Hayriyeozl bnm bu ay tam 1 ay gecikti 🙈 söktürücüyle anca adet gördüm. Test yap negatifse doktorunla görüş. Korkma doğum sonrası normalmiş gecikmeler.
Cero0505 Hayriyeozl sonucu yazadmısın canım. benimde oglum 8 ayllıkken kızıma hamile kaldım konusurz rahatlarsın belki biraz hamileysen
prensannesi55_ Hayriyeozl Korunuyoruz her ay bazen 1 hafta bazen 10 gun gecikiyor doğumdan sonra gecikmeler olabilir strese girmeyin
syaby Hayriyeozl hayırlı olsun ne diyelim , sadece geri çekilerek korunmak akıl işi değil zaten sağlıkla kucağınıza alın
Cero0505 Hayriyeozl canım benim öncelikle hayırlı olsun allahım analı babalı sağlıkla büyütsün. sakın korkma üzülme ilk cocugunu kucagına aldıgın anı düşün nasıl güzeldi buda öyle olacak o kadar muhteşem bir his ki inan cok şanslısın bunu 2. kez yaşıcahın için. birlikte büyüjceller oyun arkadaşı olacaklar cok rahatlıcaksın ve bi anda rahatlıcaksın sadece ilk 3 sene biraz zor geçecek ama inan bana iiy ki diceksin sadece sabret ve keyfini cıkar allahım sağlık versin gerisi hallolur eşin destek oluyorsa geiris boş lütfen üzülme karnında ki melek annesine kavusmak için büyüyor 💖