Hayırlı geceler. Oğlumun düşmeyen bir atesi var. Banyo yaptıramıyoruz bu akşam bile ağlaya bağıra banyo yaptırdık. 4 yaşına girecek bu arada en son 23.30 da verdim calpol düşmeyen ateşte 6 saatte bir veriliyo onu biliyorum ama 4 saatte verilir mi ?
37.9 38.2 arasın da gidip geliyo en yükseği 38.7 oldu. titremesi var ve devamlı üşüyorum diyo soğuk uygulama da yaptıramıyorum devamlı cok ağlıyo.
Hastaneye her gittiğimiz de ver calpol yada antibiyotik yallah kafasındalar. Sabaha geçmezse getiricem zaten ama şuan uyumuyoruz evde yapabileceğim birseyler var mı sizce ?