4 buçuk aylık bir çocuğum var, uyumuyor yaa artık gündüzleri bile yarım saat 1 saat zor uyuyor. Emerken çok güzel uyuyor bıraksam saatlerce orada uyur taki yatağına koyunca 20 dk kalkıyor emzikle destekliyorum bu sefer emzik düşünce ağzından uyanıyor ne yapacağımı şaşırdım. Çok yoruldum.. Benim gibi olan anneler var mı siz neler yapıyorsunuz.