Mirac_21032019 AGY aglayan bebek ac mantigi var hep kilo alimi iyiyse zaten doyuyodur ne gerek varki ben mama takviyesj yaptim benim bebegim doymuyordu gercekten
Hazine_aykut AGY bnm kaynana da tam tersi mama vermemek için elinden geleni yaptı sütüm 3 gün gelmedi bebeğim hiç susmamıştı hayır dedi mamalar çok pahalı diye bu arada parayı çok sever 😊
KaSeAy AGY Benm kayınvalide degil annem öyle😠 Ama bagırıyorm öyle diyince sinirimi atıyorm kayınvalidem dese bagıramazdm içimde kalırdı😬
AGY Hayır 37 haftada dogdu 7 gün küvezde kaldı çok şükür sütüm de var yeni 1 aylık geceden beri uyumadım bebeğimde öyle kaynanamı cagırdım durmuyo diye süt emiyo memede uyuyo yatagında uyumuyo gögsüme elliyo cocugun karnına vuruyo yok ac emziriyorum diyorum bebegimde kustu hala azarlar şekilde bu ac dedi mama verdi biraz agladı uyudu sütün yetmiyo diye söylenir yine..
Deletedmom221 ayy valla gına geldi kaynanalardan tavrını koy valla karışmasın bebeğine senden iyi bilecek hali yok ya kilo alması güzelse doyduğunu da anlıyorsan tamamdır kafanza takmayın
2mmom AGY bana da öyleydi sürekli süt mü yok mama verelim uyusun vs bi gün patladım anne süt varsa da sen böyle dedikçe gidecek çok bunaldım dedim öyle deme bebek etkileniyor dedi çıktı hatasını kabul etti yani anladım ki bi yerde susmamak lazımmış 😏 elhamdulillah kilo alımı normal demekki süt yetiyor ama anlamıyolar heralde amaçları bebek mamayla şişsin tombullansın 😒 kiloyu çok sağlıklı bişey zannediyolar🤷🏻♀️
Tazeanne53 Onlara göre o bebekler hep aç 😅 Benim sütüm vardı sütü yok dedi. Ucu vardı ucu yok dedi. Bebek ememiyor, gelin memeyi veremiyor 😅 Söylemeden rahatlayamıyorlar demek ki gülüp geçin ama siz yine bildiğinizi yapın derim😊
Nisanaski AGY benimki de böyle diye diyee gerçekten sütüm azaldı yetmiyo mama veriyorum mecbur. Bigün patladım azarladım ama iş işten geçti ne fayda...
AGY Bende ondan korkuyorum mamayı verıyor 2 saat gögüslerim şiş kalıyo mamadan sonra gazı ve kabızlıgıda cabası Çocugumun en çok ben düşünürüm ama herşeye karışılması çok yanlış üzülüyo insan Allaha havale ediyorum....
Nilmila AGY kaynanaya sn bakarsan ohooo herşeyi der onlar takmaa bnm çocugum de yapmk zorunda değilsnki her denileni de emiyosa hiiç bnce klkışma bu mama işine