AleynaMelis Bebeğim 2 aylik ve emzirmek bana işkence gibi oldu. Muhakkak her emzirmede kaçıyor. Nasıl başa çıkıcam ben artık eşimle tartışma konumuz haline geldi
Zyneepemree AleynaMelis benim bebeğimde ağzında biriktiriyor bi anda yutunca direk genzine gidiyor ilk başlar çok korkuyordum ama artık alıştım direk omzuma yatırıp sırtına vuruyorum
Birranneee34 AleynaMelis emzirdikten sonra hemen yere koyma uzandirma yani bı 15 dk kucağında dik tut. Sonra indir yere. Eğer sütün tazikli geliyor sa elini makas gibi yapip memeni hafif sık taziki keser .. benimde başıma zok gelirdi resmen ölürdüm şaka değil ölürdüm yani . Zaman geçtikçe azalıyor
Kubbbraozaay Belli bir zamandan sonra azalıyor geçiyor canım benim başını hafif dik tutarak emzir bebişin daha bilmiyor tam yutkunmayı öğrenince düzelecek sen panik yapmadan emzir yoksa o da hisseder :)
ikizoglan_anasi SailorMoon_ uzun süreli devam edersenz sütünüz çoğalmaz. İlla biberonla vercekseniz düzenli sağıma çok dikkat edin. Tayzik olabilir. Oda boğaza kaçıyor aktif emen bebek varken sağım yapmakta tayzik yapar malesef 🥺 facebook emzirme akademesi ücretsiz emzirme danışmanları yardımcı oluyor
Mermaiddd Bende bu konuyla ilgili post açtım ama göremedim happy momdan kidse yeni geçtim ama burası daha değişik geldi bana.benim bebeğimde 9 günlük biberonla süt mama veriyorum sürekli genzine kaçıyor çok korkuyorum