mucizemmavi Merhaba kızlar bebeğim 10 ay 13 günlük yaklaşık 1 aydır sürekli uyanıyor gece uykusuna 9 da yattı şuana kadar 15 kez kalktı daha önce ya bir yada iki kez kalkardı ne oldu ki ya atak mi nedir bu
pikacuu mucizemmavi Ya atak ya da sancılı diş cnm bizde de olmuştu geçer. Yaklaşık 1 ay çekmiştim ben umarım sizin ki daha çabuk geçer
gocebebirbayan mucizemmavi atak olduğunu sanmıyorum. Bizde böyle problem yok. Diş olabilir bir yeri ağrıyor olabilir. Diş kremi sürün etlerine bence uzun zamandır vermiyorsanız da bir çay kaşığı calpol verin. Bizim bile ağrımız oluyor belki onun da vardır Allah uzak etsin yavrucaktan 🙏🏻🧿🌺
mucizemmavi gocebebirbayan aslında diş yada ağrı değil öyle olsa huzursuz olur ama uyanıyor az emiyor tekrar uyuyor uyku tulumu giydirmeye başladım acaba ondan mı bilemezdim ya
gocebebirbayan mucizemmavi rahatsız olmuş olabilir. Ben giydirmiyorum ya. Çünkü içinde ben rahat edemem bebeğim de edemez bence. Üstünü örtüyorum ben. Belki senin bebeğin de rahatsız olmuştur canım. Ayaklarını dışarı çıkarmak istiyordur belki sıcak oluyordur. İçinde sıkılıyordur.