Samett95 Spral taktirdim yaklasik 3 ay once.ve bu iki üç gundur ara ara kanlı akıntım oluyor leke tarzinda akıntı tabikide adet dışı bi donemdeyim yani adet belirtisi degil.acaba sipralim kaymis olabilirmi