Belis-mom Canss3535 rica ederimm🤗🤗 bir de ben tırnak makasına kullanmadan önce ve sonra kolonya sıkıyorum ihmal etmeyin her ihtimale karşı💮❤️❤️❤️
Arya0709 Canss3535 ben kızıma böyle tırnak törpüsü aldım bende çok korkuyorum dibinden keserim diye ama bu gerçekten hayatımı kolaylaştırdı https://resimyukle.io/r/HHwhHFiAdc
Nilunas Canss3535 ben ilk kesisimde etini kestim canımdan can gitti ama o bana ders oldu çok dikkatliyim artık.emzirme yastığının üstüne koyuyorum emerken kesiyorum ben çünkü gündüz sallanarak uyuyor ayağımda
Deletedmom54544 Ben de çok korkardım tir tir titrerdim kesemezdim. Sonra bir cesaret dedim ben annesiyim benden iyi kimse kesemez. YouTubetan baktım bu videoyu buldum. Resmen bu video sayesinde şu an bebeğimin tırnaklarını kesebiliyorum hem de çok kolay bir şekilde
Deletedmom54544 Tabi uyurken kesiyorum. Çünkü uyanıkken çok hareketli oluyor. Ben normal küçük tırnak makasıyla kesiyorum
Deletedmom54544 Bebeğinin tırnağını kesmekte zorlanan korkan herkese bu videoyu tavsiye ediyorum kızlar bakın 💃💃