Kızlar merhaba ben 4aydir adet olmadım bebek istemiyorum şuanda ama düzeni olan adetim bozuldu bir kere ertesi gun hapı kullandim oda etkilemiş neyse Dr a gittim iki kere kana baktı bı hafta arayla değerim ikisindede 2.30cikti ve adet söktürücü yazmadı ne olur ne olmaz geç döllenme olabilir diye böyle birşey mümkün mü ya benim oğlumda geç döllenme ama 5haftalikken değeri 13bindi ve iki katına çıkar iki günde değer hamilelik varsa yani bı hafta sonra gittginde baya yükselmiş olmazı lazm di