Haram degil, kucucuk bir bebegin masum bIr sekilde dogdugundan beri yaptigi sey beslenmek. Sütümüz 2 yasa kadar gunah degilde 2 yas 1 gun sonra mi gunah ve haram. Dinsiz felan degilimde. Suan 2021 yilindaki ahlaksizliklardan dolayi basimiza tas yagmiyor diye dua ediyorum.. Öldürülen dövülen istismara ugrayan Masum bebeklerin, cocuklarin, insanlarin ahlari birgün çikacaktir, oyle buyuk gunahlarin yaninda. Varsin bebegimi 4 yasina kadar emzireyim de gunahinida ustlenmeye raziyim. Allah buyuk gunahlardan korusun… Bebegimin kendini en guvende en mutlu hissettigi yerden zorla ayirip ona travma yaşatamam. Kizim aşiri düşkün bana ve memeye. Yavrumun cani ne zaman birakmak isterse ozaman birakir.. 🌿