Merhaba kızlar, Aralık sonunda bebişim üç aylık olacak. Onu anneme bırakıp işe başlamam gerekiyor raporum bitiyor. Bu süreçte benim gibi işe başlayanlara sorularım var.
- İşyerinde düzenli sağım yaptığınız halde sütünüz azaldı mı
- Bebeğiniz biberona alıştı mı meme reddi yaşadınız mı
- Hangi marka biberon kullandınız
- Sütünüzü hangi marka saklama kutusunda sakladınız
- Termos çanta marka önerileriniz
Ve endişelerimi yalnız olmadığımı söylemenize çok ihtiyacım var. İlk bebeğim ve gerçekten çok üzülüyorum.. 😞