Yldznesrin benim sütüm kesildiği için çok erken başlamak zorunda kaldık formül mamaya maalesef durum böyle olunca da iyi bir araştırma yaptık mamaların değerlerini karşılaştırdık ve hipp organik mamaya başladık çok da memnunuz gelişimi çok güzel bebeğimin sadece organik olduğu için biraz pahalı bir mama ama hakkını fazlasıyla veriyor 👍🏻