CansuDoruk aslında ayrı ayrı yaptırmayı düşünmüştük ama doktorumuz eğer ateş olacaksa tek seferde olsun ayrı ayrı ateş yaşamasın dedi. Dediği gibi yaptık 2.ay alışıyla rotarix 1. Doz , 4. Ay aşısıyla da 2.dozunu yaptık çok şükür ateş vs olmadı gece boyu takip ettim ne olur ne olmaz diye birazcık huzursuzluk oldu sadece