Merhaba kızlar benim bebeğim 10 buçuk aylık yaklaşık bir bir buçuk aydır gece çok sık uyanıyor ve normalde emzirirdim uyurdu tekrar bu ara emmek istemiyor kendini geri çekiyor ağlıyor gece boyu ayağımda sallamak zorunda kalıyorum neden böyle oluyor acaba ne yapmam gerek bir öneriniz var mı