Cananed Her bebek farklı olmakla birlikte biz de bebeğim 15 günlükten sonra kabızlık sorunu çektik. Fitille 3-5 gün yaptırdık ama asla 1 haftayı geçmemesi gerekiyor. Sonra ara verdim kendi kendine yapmaya başladı. 2 hafta sonra tekrar başladı. Bu sefer 1 kere verdim bekledim. Ertesi gün kendisi yaptı. Yine tekrar etti ama birkaç gün bekledim. En son çok zorlandı tekrar 1 tane verdim. Böyle böyle kendi yapmaya alıştı. Şimdi 2 ay 2 günlük birkaç gündür hiç zorlanmadan kendisi yapıyor çok şükür. Birde ben bebeğimde arabaya binince ve temiz hava alınca daha rahat yaptığını fark ettim. Gün içerisinde mutlaka markete, parka gidin. Hiç değilse balkona çıkın. Temiz hava iyi geliyor bebişlere. Huzursuzluğu azalıyor.