Bonnusimo Albatros09 ayy cok geçmiş olsun şimdi iyi dimi kusma olursa tehlikeli deniliyor hep Allah korusun beklemedeyim bende uyuyor 😢
Albatros09 Bonnusimo teşekkür ederim canım ☺️iyi çok şükür 🥰 biz atlattık 1 ay kadar oluyor darısı size inşallah ilk ve son olur 🌸
11866380 Bonnusimo 30 cm nin altında ise kolay kolay bir şey olmuyor.hareketlerindezanormallik var mı bir yerinde şişlik yada gözlerinde kayma bunlara dikkat edin.fışkırırcasına kusarsada problem var demektir
Bonnusimo mevanin_cicekleri çok teşekkür ederim çok şükür hiç bişey olmadı hareketlerinde bi değişiklik vs sadece ertesi gün göz kırptı sürekli düşmeyle bağlantılı mı bilemedik zaten göz kontrolümiz vardı bakalım ona gidicez