Zeynep49 Merhaba benim hamileliğimin son ayinda basur çıktı ağrı yoktu ama 38 gün oldu doğum yapalı son bir haftadır ağrım var tedavisi nasil olur ve bildiğiniz kadın genel cerrahisi varmı istanbul avrupa yakasindan ücreti nedir
miusu Zeynep49 Ben devlet hastanesinde genel cerrahiye gittim hemopropin krem yazdı düzenli kullanyorm neredeyse tamamen geçti