Sema0951 yaa ne hoş bende hiç haberim yokken süpriz yapıp emeklese keske diyorum 😍 diş geç çıkması çok güzel bence bizim şuan 6 tane var 7,5 aylıkken çıktı ilk dişi sonra devamı geldi . Bizimde çok erken çıktı sayılmaz aslında ama dahada geç çıksa hiç üzülmezdim . Diş çünkü bu çıkacak elbet ☺️ Sıkıntı etceğiniz son sey olsun . Daha geç dökülür sizinkiler bunun sevincini yaşayın derim 🙏🏻