Hilalyb Merhaba normal dogum yaptim. Adet oldugumda afedersiniz vajinamdan kanin geldigini hic hissetmiyorum. Benzer durumu yasayan var mi acaba? Ic dikislerden dolayi hissizlik olusuyor diye tahmin ediyorum ama yine de sormak istedim