Tarihsever_2021 İşe başlayacağım bu nedenle az kullanılmış temiz uygun fiyatlı elektrikli göğüs pompası arıyorum. Satmak isteyen olursa talibim.
SuhedAras16 Tarihsever_2021 Tarihsever_2021 mamajoo nun ikili bebeğim 4 aylık ve sütüm kesildi kullanamadım temiz sayılı kullandım
Ege27 Tarihsever_2021 2 ay kadar kullandım sütüm çoğalmayınca bıraktım malesef 2 ay da da sayılı kullandım öyle söyliyim 250 tl ye veririm 2 yıl garantisi mecvut daha 5 ay oldu alalı.
Ddereli Merhaba bursadayim weewell var 150 tl cok memnunum ancak yurtdisina tasinitoruz yanina almayacagim bebek esyalarini bebegim 2 aylik o nedenle az kullandim
pino Baby plus tek popmalı var az kullnışmış temiz yedek hortumu ve biberonu da bide manuel var weel ikisini 200 verebilirim
UBus Lansinoh var sayılı kullandım tekli sütüm kesilfiği için satıyorum. 350 tl r bebekten aldım, garantisi devam ediyor
Muhammedensar Lansinoh çiftli elektrikli var 1 kez deneme amaçlı kullandım sonrasında tekrar hamile olduğumu öğrendim kullanamadım 2 bebeğşm emdiği için bana gerekli değil. 800 e yakın almıştı eşim, 400e satmayı düşünüyorum