Gaziantep’te olan olayı izledim bugün. İzlemez olaydım. Keşke hiç karşıma çıkmasaydı böyle bir video. Sürekli aklıma geliyor. Gözümün önünden gitmiyor. Migrenim tuttu anca kendime geldim. Karanlık çökünce içime bir ürperti geldi. Zaten çabuk etkilenen biriyim, evde yalnız kalmaya korkmaya başladım resmen☹️ O bebeğe nasıl kıydı bilmiyorum ama bu dünyanın geçici olduğu aklıma geldikçe gönlüme bir nebze de olsa su serpiliyor. Allah her şeyin hesabını soracak. Ya bu dünyada ya da ahirette. Bazen sinirleniyorum sesimi yükseltiyorum kızıma. Sonra vicdan yapıyorum. Hepimiz insanız sinirleniyoruz ama bu adamın yaptığı resmen cinayet. Rabbim herkese vicdan merhamet versin. Her şeyden herkesten korkuyorum artık 😢 içim çok dolu. O bebeğin haykırışları hala kulağımda. Keşke birine sarılıp ağlayabilsem şu an.