Bol su içmek hem sütü arttırır hem de kilo vermeye yardımcı olur. Emzirirken fazla kalori yakıyoruz o nedenle bir insanın alması gereken kalori miktarından ortalama 500 kalori daha fazla almalıyız. Kalori hesaplayan uygulamalar var ortalama 1700kalori günlük hesap yapabilirsiniz. Onun dışında güzel havalarda bebeği alıp yürüyüşe çıkmak hem size iyi gelir hem ona. Tatlli süt yapmaz diyorlar ama bence yapıyor tatlı tercihimi hafif tatlılardan yana kullanıyorum hergun de yemiyorum onlar da genelde evde yaptığım tatlılar oluyor. Az şekerli komposto ayran mutlaka yemeklerin yanında oluyor. Yogurt bence yağ yaktiriyorm hersabah ılık (bazen limonlu ) su içmek bence odem attırıyor. Türk kahvesine, ya da kahvaye hindistan cevizi yağı koymak vs. bunlar küçük tüyolar ama fark ettiriyor bence. Bunlar benim yaptığım ve bende işe yarayan şeyler. 72kiloyla hamile kaldım 85 ile doğum yaptım. Şuan bebeğim 1yasinda tüm dogum kilolarimiz verdim.