Minikcivciv27 Şüphelendim adetim 1 hafta geçti yaptım freely diye bi marka C ve t bölümünde T silik ve tek çizgi çıktı normalde C de tek çıktığı zaman negatif iki çıkarsa pozitif testmi bozuk acaba
Minikcivciv27 birtutamsac ya kaç saattir eşimin gelmesini bekledim yaptım oda bozuk çıktı var bi tane daha geme aynı çıkmaz inşallah
birtutamsac Minikcivciv27 google resimyükle ya çıkan ilk linke fotoyu ekle kopyala buraya yapıştır canım
Minikcivciv27 birtutamsac canım o bozukmuş şimdi c tek çıktı belirgin şükür ama yinede yarın kan vercem negatif şuan