MerAyaz doktorumuzun dediği kadar veriyorum mamayı bende şu an nerdeyse 2 aylık bebeğim. 1800 doğunca başlarda kilo alması için mecbur ne dedilerse yaptım. Prematüre olduğu için anne sütüne katılan eoprotein filan kullandık hep sağdım sütü doğru dürüst emziremedim. Çok şükür ama meme reddi olmadı. Şu an çok güzel emiyor. 2 aylık olmak üzere artık biraz kilo da alınca ele avuca gelir oldu bebeğim☺️ doktorumuzda artık bırakabilirsiniz mamayı dedi ama dediğiniz gibi benimde amacım sütü artırıp mamadan kurtulmak inşallah başarırız ☺️☺️