Kızım 15 aylık ama bu durum hep böyleydi. İlk kez gördüğü bir arkdaşım veya akrabamız yada çok nadir gördüğü diyim kucağına gitmek istiyor ve sarılıp başını omzuna koyup duruyor bu arada normalde aşırı hareketli bir kızdır yani bende bile öyle kolay durmaz ama bu insanların kucağın bir sakinlik anlamıyorum sebebini ve en önemli nokta gitmek istediği kişiler genelde erkek. Bu durumu yaşayan veya sebebini bilen var mıdır?