Kukukrll ben kızımda aynılarını yaşadım birebir öyle söyleyeyim size. Ama hiçbir problem çıkmadı. Bazı bebeklerin bağırsakları tembel olabiliyor. Ben bu süreçte ne yaptım tabii doktor tavsiyesiyle. Duphalak şurup düzenli ama kullan. Kremde kullandım. Ama dermanı lavma ile buldum malesef. Minik lavmalar var bebekler için olan çok az sıkıyordum. Anında yapıyordu kakayı taştan farksız kaka yapıyordu çok sert şekilde. Zeytin yağı içirin ve yedirdiğiniz her yemeğe koyun. Sulu yedirin. Muz, patates gibi yiyecek yedirmeyin özellikle. Geçiyor bu süreç bende çok yıprandım inanın çok acı çekerek yapıyordu kakayı benim canım acıyordu her seferinde ama bir süre sonra geçiyor rabbim yardımcınız olsun. Sabız ve zamanla.
Ve başka bebeklerle karşılaştırmayın benim kzım içinde öyle diyorlardı. Şuan kilosu çok şükür iyi. O karşılaştırılan bebeklerden bile iyi.