Anneler bizde adettir 40 gün bitene kadar yalnız kalınmaz. Bu gece esim tabi yanımda sabah 6da evden çıkıyor. İlk defa yalnız kalacagim. İnşallah rahat geçer. Normalde de evde tek kalmayı hiç sevmiyorum. Şimdi bebisle hiç yalnız kalmak istemiyorum. Ama durum bunu gösteriyor. Dua ediyorum bol.bol. sizde geçirirseniz benim için çok sevinirim. Sizler ilk defa ne zaman yalnız kaldiniz. Yakınlarınız ne zaman gittiler.