İyi akşamlar hanımlar son üç aydık kızımın kafa yapısında değişiklik var ense kısmının üstü şiş gibi beyin olan kısım hani beyni su toplanan bi hastalık varmış ilk o kadar endişelenmedim küçüktür kafa yapısı oluşuyordur diye ama gittikçe sanki şişiyor yada bana öyle geliyor numarada 8 ay 15 günlük normalmi böyle olması bilgisi olan varsa aydınlatırsa sevinirim şimdiden teşekkürler 