Anneler hepinize iyi akşamlar.
Gerçekten artık işin içinden çıkamadığım için buraya danışmak istedim. 27 aylık ve 8 aylık iki tane oğlum var. Büyük oğlum kardeşi doğduğundan beri hep çok kıskandı ve asla aşamıyoruz bu durumu. Kardeşine sürekli vurup zarar veriyor,küçüğü abisi yaklaşınca ağlayarak kucağıma atlıyor artık. Ve bu durum beni fazlasıyla yıpratmaya başladı. Pedagog önerisi istiyorum sizlerden özellikle avrupa yakasında olursa süper olur.