Merhaba hanimlarrr oglum 4 ay 4 günlük ve saglik ocaginda kan damlasina baslayacagiz dendi yan etki olarak cok kusma yapabilir dediler oyle bisey olursa degistiririz denildi ve ilk vermemle gun icinde kusma sayisi artti doktora soyledim aç karnina vermeyelim mamadan 2 saat sonra ver dedi oyle denedim ama yine kusma yapiyo sizce normal mi yoksa degistirmem gerekir mi ? İlacin adi vegaferon 50 mg kullanan ve bizim gibi olan var mi